سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

کشورهای اسلامی باید از ایران درس بگیرند تا بتوانند گنجینه­های ارزشمند خود را حفظ نمایند.

نسیم احمد نعمانی در حاشیه بازدید از کتابخانه­ حضرت آیت­الله مرعشی نجفی، در گفتگو با مرکز خبر حوزه، با اشاره به این­که با دعوت مسئولین نمایشگاه بین­المللی قرآن کریم به ایران سفر کرده­ام، اظهار داشت: حضور جوانان ایرانی در نمایشگاه قرآن کریم و ترویج حجاب در این نمایشگاه،‌ برای من جای تعجب داشت؛ زیرا جوانان هندوستانی به دنبال کلوپ، رقص و عیش و نوش هستند و الان متوجه­ شدم که دلیل حمله استکبار جهانی یعنی آمریکا و اسرائیل به ایران چه بوده است و چرا آنها می­خواستند ایران اسلامی را نابود کنند.

وی با بیان این­که برای دومین بار است که به ایران سفر کرده­ام، ابراز داشت: برای نخستین بار از کتابخانه حضرت آیت­الله مرعشی بازدید می­کنم و ما هرچه بگوییم نمی­توانیم تمام حقائق این کتابخانه را بازگو کنیم.

نسیم احمد نعمانی با اشاره به این­که راه­اندازی این کتابخانه، توفیق الهی برای حضرت آیت­الله مرعشی نجفی بود، ابراز داشت: مسلما این یک توفیق الهی بود که خداوند متعال به معظم‌له عطا کرد تا بتواند چنین گنجینه‌ای از کتب اسلامی تهیه کند و نسل­های آینده را از این کتب غنی نماید.

این دانش­آموخته دانشگاه دهلی نو، با بیان این­که مسئولین کشورهای اسلامی باید از ایران اسلامی درس بگیرند، اذعان داشت: کشورهای اسلامی باید از کشور ایران درس بگیرند تا بتوانند مخازن و گنجینه­های خود را حفظ نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha