چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ |۱۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 19, 2024

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان همدان از فعالیت 18 هسته پژوهشی در این حوزه خبر داد.

خانم ناطقی در گفتگو با سرویس استان های مرکز خبر حوزه با اشاره به این که هم اکنون بیش از یک صد نفر از دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران این استان در قالب کانون های علمی و پژوهشی دارای پرونده هستند، ابراز داشت: هم اکنون 150 نفر از بانوان طلبه استان همدان در قالب 18 هسته پژوهشی مشغول فعالیت هستند.

وی همچنین با بیان این که سال گذشته، شورای علمی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان همدان تشکیل شد، گفت: تعیین 5 نفر به عنوان اساتید داور به منظور ارزیابی تحقیقات پایانی طلاب سطح 2، بازدید تخصصی مدارس علمیه در عرصه فعالیت های پژوهشی، تشکیل بانک اطلاعات پژوهشگران که خود شامل اطلاعات و مشخصات اساتید راهنما، مشاور، داور، اساتید دروس روش تحقیق و نویسندگی ، دانش آموختگان و فعالان در هسته های پژوهشی می شود، اهم برنامه و فعالیت های ما در این معاونت بوده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران همدان اضافه کرد: در حال حاضر 35 استاد راهنما در مقطع سطح دو و نیز 5 استاد راهنما در مقطع سطح سه در این استان مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست های ماهیانه معاونان پژوهشی مدارس علمیه خواهران استان در راستای تبادل نظر و هم اندیشی بهتر بیان داشت: در سال آتی تحصیلی یکی از مهم ترین برنامه های ما جدیت در برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه اساتید و طلاب می باشد که در این کارگاه ها به محورهایی همچون پژوهش گری، مقاله نویسی، تدوین کتاب و ... پرداخته خواهد شد.

ناطقی همچنین با بیان این که همه مدارس علمیه خواهران استان همدان مجهز به کتابخانه هستند، گفت: این کتابخانه ها در مجموع بیش از 7 هزار جلد کتاب دارند که البته غنی سازی و تجهیز هر چه بیشتر آن ها یک ضرورت به شمار می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha