جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024

مردم در نهم دی با بصیرت و هوشیاری به خیابان‌ها آمده و از رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی دفاع كردند و دست رد بر سینه سران فتنه و فتنه‌گران زدند.

 به گزارش مرکز خبر حوزه،، آیت الله محی الدین حائری شیرازی در مراسم گرامیداشت سالگرد 9 دی در امامزاده جعفر شهید (علیه السلام) قم با اشاره به سالروز نهم دی، گفت: نهم دی مانند 15 خرداد 42 بود ، درآن روز كه مصادف با 11 محرم بود ، رگ عاشورایی مردم، آنها را به خیابان كشید.

وی ادامه داد: مردم در نهم دی 88 تنها به دلیل الهام گرفتن از عاشورا و به دلیل توهین به این روز به خیابان آمده و پاسخ دشمن را دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح كرد: مردم وقتی دیدند پدید آورندگان حوادث عاشورای 88 به نظام و به عاشورا تعلقی ندارند از آنها جدا شدند.

آیت الله حائری شیرازی با اشاره به برخی گفته‌ها در خصوص تقلب در انتخابات گفت: مرسوم است كه در انتخابات برای اثبات ادعای تقلب یك صندوق را بیرون بكشند و رای ها را در حضور نماینده کاندیدای معترض باز شماری کنند، اما آنها حاضر نشدند نمایندگان خود را برای این كار بفرستند و مدام با لجبازی بر ابطال انتخابات تاكید داشتند.

وی ادامه داد: آنها هر روز به مردم فراخوان راهپیمایی می‌دادند و مردم هم وقتی به خیابان آمدند با دیدن كارهای خلاف شرعی چون به آتش کشیدن ماشین‌ها، اماکن عمومی، مغازه ها و به شهادت رساندن بسیجی ها به ماهیت واقعی آنها پی بردند.

عضو خبرگان رهبری تصریح كرد: زخمی كه در دل مردم از حوادث عاشورا سال 88 ایجاد شده بود آنها را در 9 دی به عشق امام حسین(ع) به خیابان ها كشاند.

آیت الله حائری شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی رهبر معظم انقلاب مانند حضرت امام همه چیز را به مردم واگذار كردند و مردم نیز در 9 دی چون پای عاشورا و امام حسین(ع) در میان بود، به خیابان آمدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha