چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

بیداری اسلامی که در کشورهای عربی به وجود آمده است، زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) و نوید بخش حرکت این کشورها به سمت ایجاد جامعه عدالت‌محور است.

سیده زهرا جعفری، در حاشیه بازدید از کتابخانه آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی، در گفت‌وگو خبرنگار مرکز خبر حوزه با اشاره به فعالیت جامعه‌الزهرا(س) اسلام‌آباد پاکستان، گفت:‌ در این مدرسه 120 بانوی طلبه به صورت شبانه‌روزی مشغول فراگیری آموزه‌های اسلام ناب هستند.

وی با بیان این که مدارس علمیه فراوانی در پاکستان وجود دارد، ادامه داد: بیشتر مدیران و اساتید این مدارس،‌ از دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه ایران هستند و در پاکستان، عهده‌دار انجام کارهای علمی، فرهنگی و اجرایی می‌باشند.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) اسلام‌آباد اضافه کرد: این مدارس به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) راه‌اندازی شده است که امید می‌رود، مورد قبول حضرت ولی عصر(عج) قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور بانوان اندیشمند از سراسر جهان در ایران در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف،‌ برنامه‌های اجرا شده در این دوره‌ها را ارزشمند توصیف کرد و گفت: در این دروه، به تبیین مقام زن در اسلام پرداخته شد که، برای همه شرکت‌کنندگان، به ویژه بانوانی که در کشورهای غیر اسلامی زندگی می‌کنند، بسیار جالب بود و امید می‌رود چنین دوره‌هایی همواره استمرار داشته باشد.

جعفری در پایان با اشاره به موج بیداری اسلامی، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی که در کشورهای عربی به وجود آمده است،‌ زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) و نوید بخش حرکت کشورها به سمت ایجاد جامعه عدالت‌محور است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha