دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024

مدیر فن آوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت اطلاعات علمی ویژه اعضای هیئت این پژوهشگاه در قم خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت اطلاعات علمی در قم

محمد پهلوانی در گفت وگو با مرکز خبر حوزه، با اعلام این خبر گفت: این کارگاه در ادامه سلسله دوره‌های آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات به منظور ارتقاء سطح علمی اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار گردید.

وی، با بیان این که, این دوره، دومین دوره آموزشی پژوهش در وب بود، خاطرنشان کرد: در این کارگاه که با عنوان مدیرت اطلاعات علمی، برگزار شد، دکتر سلطانی نژاد، استاد دانشگاه تربیت مدرس، به عنوان استاد این دوره آموزشی مطالبی را به شرکت کنندگان ارائه داد.

مدیر فن آوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به استقبال خوبی که از برگزاری این کارگاه صورت گرفت، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است، این کارگاه برای سایر پژوهشگران نیز برگزار شود.

پهلوانی با اشاره به این که اعضای هیئت علمی، خود موضوع کارگاه‌های آتی را تعیین می‌کنند، گفت: با توجه به آیین نامه تنظیم شده، موضوعات این کارگاه‌ها از طریق اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی انتخاب می‌شود.

وی درباره مباحث مطرح شده در این کارگاه، اظهار داشت: چند نرم افزار در کارگاه معرفی شد که یکی از آنها این امکان را برای پژوهشگران ایجاد می‌کند که بتوانند برای خود کتابخانه دیجیتال شخصی داشته باشند.

پهلوانی افزود: کتابخانه دیجیتال، اغلب در کتابخانه‌ها وجود دارد، اما با برگزاری این کارگاه، این مسئله در عرصه شخصی نیز اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: در ادامه این کارگاه، شرکت کنندگان به صورت آزمایشی با این نرم افزار کار می‌کنند و پرسش‌های خود را در این عرصه مطرح می‌سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha