جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024

حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی گفت: رسالت امروز همه ما به ویژه حوزویان ادامه راه امام خمینی (ره) با حفظ اقتدار و بصیرت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با سرویس استان های خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق، ضمن گرامی‌داشت ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در میان فقهای بزرگ شیعه این توفیق را یافت که مکتب اهل بیت (ع) را در جامعه ایران به صورت عملی محقق کند و به این وسیله آرزوی دیرینه همه دلسوختگان اسلام و تشیع را برآورده سازد.

وی همچنین اضافه کرد: علمای بزرگ شیعه حقیقتا در انتظار فرصتی بودند که «فقیه جامع الشرایط نافذ الکلمه و مبسوط الید» وجود داشته باشد و بتواند معارف نورانی مکتب اهل بیت (ع) و حدود و احکام الهی را در جامعه اجرا کند و با انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) این امکان پدید آمد.

امام جمعه قائمشهر همچنین با تاکید بر این که نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت و ودیعه بزرگ امام (ره) برای ما می باشد، ابراز داشت: ادامه حرکت امام و تحقق همه آرمان های والای این بزرگ مرد تاریخ منوط به کار و تلاش خستگی ناپذیر ما و نسل آینده است.

وی خاطرنشان کرد: آن چه مهم است این که همه باید قدردان نعمت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی که مرهون مجاهدت های خالصانه و شهادت طلبی جمع کثیری از زنان و مردان مومن این دیار بوده است، باشیم و در راه حفظ و تقویت آن گام برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی افزود: امروز باید با تبعیت از مقام معظم رهبری این خلف صالح خمینی کبیر، راه امام امت را با استقامت ادامه دهیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha