جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) قمصر کاشان از برگزاری طرح تابستانی اختبار و تثبیت طلاب جدید الورود حوزه علمیه استان قم در این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام حسینعلی قاری در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه، در همین خصوص اظهار داشت: دوره تابستانی طلاب جدیدالورود مدارس علمیه استان قم در سه نوبت در قمصر کاشان برگزار می شود که در هر نوبت، 200 نفر از طلاب شرکت می کنند.

وی با اشاره به این که هر نوبت به مدت حدود 25 روز به طول می انجامد، گفت: افتتاحیه این دوره ها، هفتم تیرماه سال جاری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین همتیان ، معاون تهذیب حوزه علمیه استان قم برگزار می شود و اختتامیه آن هم هشتم شهریور ماه خواهد بود.

حجت الاسلام قاری اضافه کرد: 8 تن از اساتید حوزه علمیه استان قم در این دوره ها حضور خواهند داشت.

وی در ادامه بیان داشت: در آخرین نوبت این دوره ها نیز طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه ولیعصر(عج) قمصر نیز حضور خواهند داشت.

مدیر این مدرسه علمیه گفت: امسال در مجموع 50 طلبه جدیدالورود در این مدرسه پذیرش می شوند که در دو کلاس جداگانه 25 نفره شامل طلاب سیکلی و طلاب دیپلمی شرکت خواهند کرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) قمصر در حال حاضر در 5 پایه تحصیلی دارای 120 طلبه است که البته برنامه ارتقای پایه ها تا پایان سطح یک را نیز در دستور کار داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سامان پیردایه IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    سلام علیکم من طلبه پایه اول لرستان هستم میخواهم اگر خدا بخواهد تکرار پایه کنم در حوزه شما ایا این اجازه را دارم
  • سامان پیردایه IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    سلام علیکم بنده طلبه حوزه امام صادق بروجرد هستم به دلیل حوادث خانوادگی نتوانستم درس بخوانم یعنی درس خواندم انطورس که دوست داشتم نشد دوست دارم در حوزه شما شروع به تحصیل کنم شما را به جان امام زمان مرا قبول نمایید ..ومن الله التوفیق