چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

مسئول بنیاد بین المللی غدیر استان قم خواستار راه اندازی شبکه تلویزیونی «منجی» شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام حسين احمدي قمي  در حاشيه بازديد از نمايشگاه طليعه ظهور با اشاره به مقايسه نمايشگاه طليعه ظهور نسبت به سال‌های گذشته اظهار كرد: نمايشگاه امسال نسبت به نمايشگاه‌هاي سال‌هاي گذشته از نظر نوآوري و برخي از مطالب غرفه‌ها متفاوت بوده و در انتها تصويرسازي دعاها كار نو و جديدي بود.

وي خاطرنشان كرد: براي ماندگاري و رسوخ آموزه‌ها در جان انسان‌ها بايد از ابزار هنر در قالب هنرهاي مدرن، كلاسيك و سنتي استفاده شود كه در اين صورت بدون ترديد اثر خود را مي‌گذارد.

مسئول انتشارات بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود(عج) با بيان اينكه نمايشگاه‌ها به ترويج فرهنگ اهل بيت(ع) و مهدويت اهتمام دارند، گفت: نمايشگاه‌هايي مانند نمايشگاه طليعه ظهور از نظر فرهنگي خوراك سالم را به نسل جوان مي‌دهند.

وي با بيان اينكه پيشگيري از برخي از انحرافات لازم و ضروري است، افزود: بخش عمده‌اي از انحرافاتي كه در جامعه مهدوي است به دليل كم‌كاري صورت گرفته در این زمینه است.

حجت الاسلام والمسلمین احمدي قمی خاطرنشان كرد: مردم به دليل صفا و طينت پاك به سراغ برخي جريان‌ها مي‌روند و اگر غذاي سالم در دسترس آنها بگذاريم، بدون ترديد مردم متدين، جوانان غيور و علاقه‌مند سراغ جريان‌هاي فرهنگي كاذب و انحرافي نخواهند رفت.

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران  با تاكيد بر تشكيل مجموعه و ستاد هماهنگي براي انجام كارهاي فرهنگي مهدوي در كشور، گفت: اين ستاد با مشاركت نهادها و مراكز مختلف فعاليت‌ها را سازماندهي و ساماندهي كرده تا مشكلاتي در زمينه جريان‌هاي انحرافي به وجود نيايد.

مسئول بنياد بين‌المللي غدير استان قم با اشاره به اهميت منجي‌باوري در سطح جهان گفت: برخي موسسات مانند آينده روشن چند سالي است كه اين كار را شروع كردند، ولي جاي شبكه موعود تي وي يا منجي تي وي براي ارائه برنامه‌هاي مهدويت به سراسر دنيا در قالب زبان‌هاي مختلف خالي است.

بر اساس اعلام ستاد خبری نمایشگاه،وي در پایان تاكيد كرد: ستاد هماهنگي مباحث مهدوي و كارهاي فرهنگي مهدويت بايد شبكه بين‌المللي به نام منجي راه‌اندازي كنند تا تمام اين مسائل حل شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha