چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، برنامه نرم افزاری قرآن همراه نور به صورت رایگان و از طریق بلوتوث در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

 متکفل پروژه در گفت وگویی با خبرنگار خبرگزاری حوزه افزود: این برنامه منحصر به فرد با قابلیت دریافت از طریق بلوتوث و نصب نرم افزار بر روی گوشی های حاوی برنامه "جاوا" از هم اکنون در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

مهندس ابوالحسن عبدالعلی زاده ادامه داد: این برنامه حاوی متن قرآن کریم با ترجمه استاد فولادوند، برگزیده تفسیر نمونه همراه با صفحه نمایش سه زبانه تولید شده است.

مدیر بخش برنامه نویسی محلی بیان داشت: جستجو عبارات، دسترسی به فهرست منتخب آیات، راهبری بین آیات به شیوه های مختلف، نشانه گذاری آیات و نشان دادن متن، ترجمه و تفسیر به صورت همزمان از قابلیت های این برنامه قرآنی است.

وی با بیان اینکه تفسیر موجود دراین برنامه به صورت نمایش کتابی می باشد، تصریح کرد: وجود صفحه کلید و میز کار پژوهشی در کلیه صفحات و قسمت های برنامه در دسترس کاربران است.

عبدالعلی زاده یادآورشد: در حال حاضر این برنامه در غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به صورت بلوتوث و یا از طریق لینک ذیل قابل دسترسی می باشد.

http://noorsoft.org/download/mobile/quran.zip 

313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha