سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

جانشین مدیریت حوزه علمیه اصفهان با اشاره به روز قدس، گفت: این روز، روز بر ملا کردن توطئه های استکبار جهانی علیه امت اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین "علیرضا باطنی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه های علمیه، گفت: روز قدس یادگار امام خمینی (ره) و روز مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی است.

وی ادامه داد: هر ساله مردم مسلمان جهان با شور و اشتیاق وصف ناپذیری در برنامه روز قدس شرکت می کنند و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می دارند.

وی با اشاره به تحولات کشورهای اسلامی، گفت: امسال پیروزی مردم مصر، تونس و لیبی از ویژگی های این روز است و مردم مسلمان این کشورها هم می توانند در این راهپیمایی شرکت کنند.

جانشین مدیریت حوزه علمیه اصفهان افزود: از سوی دیگر تلاش جبهه غربی، عربی و آمریکایی برای تحت فشار قرار دادن سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت از ویژگی های دیگر مراسم امسال است.

وی اضافه کرد: به یاری خدا این حماقت ها زمینه اضمحلال رژیم صهیونیستی و آگاهی و هوشیاری بیشتر مردم مسلمان جهان را فراهم خواهد ساخت.

وی استکبار ستیزی را از آموزه های بزرگ قرآن دانست و افزود: دین اسلام همواره مسلمانان را به داشتن مرز بندی با کفار اسلام ستیز دعوت کرده است.

جانشین مدیریت حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: حوزه علمیه اصفهان از عموم مردم خداجوی ایران اسلامی دعوت می کند، امسال نیز در روز قدس با حضور گسترده، مشت محکم خود را به دهان استکبار و رژیم صهیونیستی به عنوان فرزند ناشروع استکبار بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha