سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

پروفسور عبدالله سعید، رییس مرکز مطالعات اسلامی دانشگاه ملبورن استرالیا، امروز از مراکز علمی و آموزشی حوزه علمیه قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عبدالله سعید به همراه مارک بروان سفیر استرالیا در تهران، در بازدید از بخش‌های مختلف موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی‌(ره) با فعالیت‌های این موسسه آشنا شد و سپس در نشستی با حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالحسن حقانی، مدیر ارتباطات بین‌الملل موسسه امام خمینی‌(ره) و حجت‌الاسلام و المسلمین شمالی، عضو هیئت علمی این موسسه در خصوص مسایل علمی و آموزشی گفتگو کردند.

رییس مرکز مطالعات اسلامی دانشگاه ملبورن در ادامه با حضور در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با فعالیت‌های آن آشنا شد و در نشستی با مدیر بین‌الملل این مرکز، به تبادل نظر پرداخت.

وی همچنین از مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره) وابسته به جامعةالمصطفی‌العالمیه بازدید کرد و با حجت‌الاسلام و المسلمین رضاییان، مدیر گروه فلسفه مجتمع آموزشی امام خمینی‌(ره) در خصوص مسایل آموزشی به تبادل نظر پرداختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رضاییان در این نشست توضیحاتی در راستای فعالیت‌های جامعةالمصطفی‌ و واحد‌های مختلف این نهاد بین‌المللی حوزوی و نیز نحوه پذیرش دانش‌پژوه ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، پروفسور عبدالله سعید در ادامه برنامه‌های خود نشستی با حجت‌الاسلام و المسلمین زمانی، معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه و همچنین نشستی با مدیران انجمن‌های علمی حوزه و دیداری با حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد غروی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha