چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم از برگزاری مراسم ختم قرآن در آستان مقدس امام زاده سید معصوم از نوادگان امام سجاد (علیه السلام) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام رحمت جمشیدپور با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد (علیه السلام) و سومین روز شهادت امام حسین (علیه السلام)، اظهار داشت: در این روز سفره آسمانی قرائت قرآن گشوده خواهد شد تا در سایه قرآن و عترت، گامی برای نزدیک شدن به پروردگار برداریم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مراسم ختم قرآن در آستان مقدس امام زادگان استان قم برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: شاخص ترین برنامه ختم قرآن، در آستان مقدس امام زاده سید معصوم علیه السلام که از نوادگان امام سجاد علیه السلام است، برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمدپور در این مراسم، گفت: این مراسم که امروز سه شنبه پس از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد، استاد سعید طوسی، قاری بین المللی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم می پردازد، همچنین مدیحه سرایی گروه های تواشیح و سفره اطعام از دیگر برنامه های این مراسم معنوی می باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اوقاف استان قم، وی در پایان افزود: در کنار این محفل انس با قرآن، خیمه های معرفت در قالب غرفه های مختلف فرهنگی، مسابقات، پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی، ترویج فرهنگ وقف برپا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha