چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ |۱۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 19, 2024

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به تشکیل یک هزار هسته پژوهشی و فعالیت یک هزار بانوی طلبه وبلاگ نویس، گفت: حوزه های علمیه خواهران، مجموعه ای به روز است و به هیچ جریانی وابسته نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی در آیین راه‌اندازی سیستم تلفنی یکپارچه حوزه‌های علمیه خواهران، در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های دفتر فناوری اطلاعات، اظهار داشت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از لحاظ IT  علاوه بر آن که به یک مجموعه کارساز و به‌روز تبدیل شده است، به عنوان یک نهاد معتبر از لحاظ فناوری اطلاعات محسوب شود؛ این فعالیت‌ها زمانی خود را بیشتر نشان می‌دهد که مشخص شود با حداقل امکانات به انجام رسیده است.

وی با بیان این که در سازمان‌های مشابه با ساختمان‌های عریض و طویل،‌ محصول کار کمتر از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران است، گفت: این مرکز از شایسته‌ترین و یکی از بهترین مجموعه‌ها در زمینه فناوری اطلاعات به حساب می‌آید.

مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، یکی از دلایل این امر را وجود کارکنان متعهد، کاردان و شایسته در این مرکز ذکر کرد و افزود: در حوزه‌های علمیه خواهران حرکت یکپارچه ای برای گسترش فرهنگ اسلامی نه فقط در میان بانوان و نه فقط در ایران، بلکه در جهان بر اساس فرهنگ الهی به راه افتاده که به هیچ جریانی و لایه‌ای وابسته نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی با اشاره به امکانات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در زمان آغاز فعالیت این مرکز، خاطرنشان کرد: اراده‌ای که همکاران حوزه‌های علمیه خواهران برای اعتلای این مرکز داشته‌اند وابسته به هیچ کس نیست.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار بانوی طلبه وبلاگ‌نویس، ابراز داشت: واضح است که اگر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراهم شود، تمام کسانی که دل در گرو فرهنگ اصیل اسلامی دارند، وارد کار می‌شوند و تعداد طلاب وبلاگ‌نویس ده‌ها برابر خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به فعالیت‌هایی که درعرصه آموزش و پژوهش در این مرکز انجام می‌گیرد، افزود: اکنون حدود یک هزار هسته پژوهشی در حوزه‌های علمیه خواهران فعالیت می‌کنند که فعالیت این هسته‌ها به تدریج به تشکیل پژوهشکده‌ها خواهد انجامید.

براساس اعلام روابط عمومی حوزه های خواهران، وی در پایان گفت: این که در تولید علم از سخت‌افزار استفاده کنیم به شناخت نیاز دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha