دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
کد خبر: 303623
۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰

جشنواره نماز ونیایش به روایت دوربین، با تقدیر از برترین های این جشنواره در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم  دراین مراسم ضمن تبریک هفته وحدت اظهارداشت: برگزاری این جشنواره نشان دهنده مصداق بارز تببین ارزش های اسلامی و عملی دین و هنر است.

اسماعیلی طبا با بیان اینکه نماز مهمترین فروعات دینی مسلمانان بشمار می آید افزود: نماز یکی از ارکان دین می باشد که سعی و کوشش در این جشنواره براین بوده که بتوانیم جلوه های از آن را به تصویر بکشیم.

در ادامه مدیرانجمن سینمای جوان نتیجه پنجمین جشنواره را مثبت ارزیابی کرد و گفت:جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین نتایج بسیار مثبتی داشته است .

هاشم میرزاخانی افزود: نتایج بیش از 6 ماه فعالیت جوانان مثبت بوده و آثاری که به دبیرخانه جشنواره رسید نسبت به گذشته حاکی از رشد کمی و کیفی آن بوده است.

وی با بیان اینکه مهمترین اهداف این جشنواره نهادینه سازی هنری دینی است تاکید کرد:

از اهداف مهم دیگر این جشنواره شرکت هنرمندان کشورهای اسلامی در تولیدات فیلم با موضوعات دینی و شرکت در این جشنواره است.

شهریار بحرانی فیلم ساز و کارگردان،سومین سخنران این جشنواره بود که طی سخنانی کوتاه اظهار داشت: برای خودسازی باید پیش مردان خدا رفت ، توصیه های آن تهذیب و تزکیه روح است در حالی که اگر فیلسازی پیش کارگردان غربی برویم راه کار های صرف فنی و ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه تا فرصت داریم باید  از اهل بیت(ع) و ولایت  در تزکیه استفاده کنند تاکید کرد: فیلمسازان جوان تا فرصت تزکیه و خودسازی دارند،از  ائمه معصومین (ع) نهایت استفاده را ببرند ، ارزش ها را قدربدانند تا مورد لطف و عنایت خداوند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha