سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

دبیر ستاد یادواره طلبه شهیده فهیمه سیاری، از برگزاری یادواره این بانوی طلبه و 129 زن شهیده استان قم، در روز 16 اسفند ماه خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، لیلا حیدری، امروز در نشست خبری که در دفتر بسیج مساجد و محلات قم برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: برگزاری این نوع  یادواره ها زمینه ساز آشنا کردن نسل جوان با  فرهنگ ایثار و شهادت است

وی، نقش بانوان طلبه شهیده را در دوران دفاع مقدس کم نظیر توصیف کرد و افزود: شهر مقدس قم 15 بانوی طلبه شهیده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که شهیده فهیمه سیاری از چهره های شاخص در میان این شهداست .

حیدری با اشاره به این که این یادواره با استقبال بانوان طلبه رو به رو شده است، افزود: نهاد های حوزوی به ویژه جامعه الزهرا، همکاری خوبی با ستاد برگزاری یادواره  داشته و دارند.

دبیر ستاد یادواره طلبه شهیده فهیمه سیاری خاطرنشان ساخت: قبل از برگزاری این یادواره به دیدار مراجع و  علمای خواهیم    رفت و از رهنمودهای سازنده این  بزرگواران  بهره مند خواهیم شد.

یادآور می شود: یادواره طلبه شهیده فهیمه سیاری و 129 زن شهیده استان قم، چهارشنبه، 16 اسفند ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین  سعیدی امام جمعه قم، در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی قم  برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha