پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024

مسئول اداره آموزش کارکنان حوزه‌ های علمیه خواهران گفت: دوره تخصصی ضمن خدمت مدیران واحدهای حوزوی خواهران سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمد احمدی با اعلام این خبر، زمان برگزاری نخستین مرحله دوره آموزشی ضمن خدمت مدیران واحدهای حوزوی خواهران را از نیمه دوم فروردین‌ماه تا پایان اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و گفت: این دوره آموزشی به صورت منطقه‌ای اجرا و طی آن مدیران واحدهای حوزوی 17 استان در دوره شرکت خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزش کارکنان مدیریت‌های استانی و واحدهای آموزشی، در قالب دوره آموزشی تخصصی و عمومی به صورت حضوری و غیرحضوری، ادامه داد: در این مرحله، دوره آموزشی تخصصی مدیران مدارس علمیه خواهران به صورت حضوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: دوره آموزشی عمومی با استفاده از ظرفیت های مراکز آموزشی موجود در استانها نظیر فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و مجری آن نیز مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران خواهند بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی حوزه های خواهران، وی در پایان اهداف برگزاری دوره های آموزشی را افزایش کارایی و اثر بخشی، ارتقاء سطح کیفی سرمایه انسانی، توانمندسازی مدیران، رشد فضائل اخلاقی و آماده‌سازی افراد برای پذیرش مسئولیت های جدید عنوان کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha