یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 309097
۲۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶

با حضور مدیر کل فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های کشورکارگاه پژوهشی برای طلاب ممتاز در کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام اصغر قلی زاده در گفتگو با خبر نگار حوزه در کرمانشاه از برگزاری این کارگاه پژوهشی و روش تحقیق با حضور حجت الاسلام مقدمی مدیرکل فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های کشور خبر داد و گفت؛ این کارگاه به مدت چهار روز ویژه طلاب ممتاز در حوزه علمیه حضرت آیت الله بروجردی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه کرمانشاه افزود: از آنجا که پژوهش امری مهم وزیر بنایی میباشد لذا با توجه به نیازهای این حوزه و تقویت بیشتر امر پژوهش در میان طلاب جوان و با استعداد ،این کارگاه از فردا برگزارمیگردد.

 وی تصریح کرد: یک پژوهش زمانی موفق و کارآمد خواهد بود که اصولی و بر اساس استاندارد و ویژگیهای خاص خود انجام گرفته باشد و این نیازمند یک تحقیق مفید و سازنده می باشد.

حجت‌الاسلام قلی زاده یاد آور شد: برگزاری این دوره ها طلاب را در نیل به اهداف خود که وظيفه  هدايتگري وپاسخگويي و دفاع عالمانه از احكام دين را به عهده دارند یاری خواهد نمود. 

 وی عنوان  داشت علاوه بربرنامه های تدوین شده مخصوص کارگاه پژوهشی بحث های مهمی همچون افزایش بصیرت سیاسی و راهکارهای آن کلاس و برنامه های مشاوره تحصیلی و مسایل خانوادگی و ارزیابی تحصیلی برای طلاب توسط استاد مقدمی برگزار خواهد گردید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha