جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024

تجمع اعتراض آمیز طلاب مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا (سلام الله علیها) مشهد در محکومیت هتک حرمت به مرقد حجربن عدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، طلاب مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا (سلام الله علیها) مشهد صبح امروز با با برگزاری تجمعی، مراتب اعتراض و انزجار خود را نسبت به عمل وحشیانه و ننگین وهابیت در هتک حرمت مرقد حجر بن عدی، صحابی حضرت رسول اکرم(ص) و امیر المومنین علی (ع) اعلام کردند.

دراین تجمع، طلاب مدرسه با قرائت بیانیه ای این عمل ننگین را محکوم کرده و اعلام برائت و انزجار خود را ازعملکرد وهابیت  در برخورد با مقدسات اسلامی که موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان سراسر جهان می شود، اعلام نمودند.

در بخشی ازاین بیانیه آمده است: اهانت به مقدسات اسلامی و هتک حرمت به مقبره صحابی بزرگ رسول الله(ص) و امیر المومنین علی(ع) با هدف تحریک مسلمانان و جریحه دار کردن احساسات آنان و در سکوت سران کشورهای عربی و سازمان های به اصطلاح اسلامی جهان عرب انجام شده است.

این بیانیه تصریح کرده است :این تجاوز نه تنها تجاوز به اسلام، بلکه تجاوز به ارزش‌های انسانی است؛ آنها به دنبال  فتنه‌انگیزی در میان مسلمانان هستند در صورتی که باید آگاه باشند که این اقدامات نه تنها ذره ای از شأن، جایگاه، مقام، منزلت و بزرگی اسلام، قرآن، رسول اکرم (ص) و امام علی(ع) صحابی آن بزرگواران نمی کاهد، بلکه موجب تعمیق پیوند مسلمانان با ارزش ها و شعائر دینی و اسلامی می شود.

 این بیانیه تأکید کرد:  این اعمال وحشیانه و غیرانسانی؛ بیانگر ضعف، زبونی و استیصال اسلام ستیزان در برابر دین مبین و نجات بخش اسلام است و به فضل الهی با ظهور امام زمان(عج) دست این کوته فکران از اهانت به مقدسات کوتاه خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha