جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
کد خبر: 312505
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳

سومین دوره آشنایی با اهداف روحانیت، ویژه طلاب متقاضی تلبس دائم به لباس مقدس روحانیت، به مدت شش روز در حوزه علمیه یزد برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه یزد در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که دوره تلبس به طور متوسط هر سه ماه یک بار در یزد برگزار می شود، اظهارداشت: طلاب با شرکت در این دوره ها ضمن فراگیری برخی از اصول طلبگی و مباحث تخصصی، آمادگی خود را برای پوشیدن لباس مقدس روحانیت افزایش می دهند.

  وی ادامه داد:  در هیمن راستا سومین دوره آشنایی با اهداف روحانیت ویژه طلاب متقاضی تلبس دائم به لباس مقدس روحانیت، هفته گذشته، به مدت شش روز در حوزه علمیه یزد برگزارشد.

حجت الا سلام حسینی تصریح کرد: طی این دوره، شرکت کنندگان از محضر اساتیدی چون آیت الله ناصری و حجج الاسلام والمسلمین سیداحمد دعائی، انوری، معزالدینی و مدرسی بهره بردند.

وی افزود: پس از اتمام دوره، طلاب در آزمون کتبی و شفاهی شرکت کرده و به افرادی که بتوانند امتیارهای لازم را کسب کنند، مجوز تلبس اعطا می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه یزد در پایان خاطرنشان ساخت: طلاب متقاضی تلبس دائم، ملزم به شرکت در این دوره ها بوده و کسانی که از قبل اقدام به تلبس دائم نموده اند در صورت احراز صلاحیت، مجوز تلبس دریافت خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha