چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024

اوقاف شیعه عراق در مورد تلاش برخی نیروهای منطقه ای برای ایجاد فتنه طایفی در این کشور هشدار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دیوان وقف شیعه در مورد تلاش برخی نیروهای منطقه برای ایجاد فتنه طایفی در منطقه به ویژه در عراق هشدار داد و از مردم عراق خواست در جهت وحدت کلمه و همبستگی علیه فتنه جویان تلاش کنند.

صالح الحیدری رییس اداره اوقاف شیعیان عراق گفت: ما انفجارهای بزدلانه تروریستی اخیر و حمله به شهروندان بیگناه در بغداد را محکوم میکنیم.

وی افزود: ما اطمینان داریم که هدف از اقدامات بزدلانه تروریستی بغداد ایجاد فتنه و هرج و مرج طایفی در کشور و میان مردم عراق میباشد. ما این جنایت ها را به شدت محکوم کرده و در مورد وجود برخی نیروهای منطقه ای در پشت پرده این حملات برای ایجاد فتنه در عراق هشدار میدهیم و از مردم عراق میخواهیم همگی در جهت وحدت و همبستگی علیه فتنه انگیزان تلاش کنند.

حیدری از همه خواست در برابر این حملات احساس مسؤولیت کنند و برای خنثی کردن توطئه های دشمنان تلاش کنند و جلوی فتنه طایفی را که به سود دشمنان است بگیرند.

خاطر نشان میشود تحلیلگران معتقدند که کشورهایی چون قطر و ترکیه به دنبال پیاده کردن مدل سوریه در عراق هستند تا از طریق، دعواهای مذهبی، اهداف سیاسی خویش برای برای خوش خدمتی به اربابان آمریکایی و صهیونیستی را پیش ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha