سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024

همزمان با میلاد یگانه منجی عالم بشریت، امام عصر(عج)، ثبت نام مسابقه بزرگ غیرحضوری کتابخوانی «خورشید هستی» از سوی موسسه قرآن و نهج البلاغه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضازاده جویباری با اعلام این خبر اظهارداشت: مسابقه کتابخوانی "خورشید هستی"  ویژه آشنایی با امام عصر(عج) می باشد که به صورت سراسری برگزار می شود.

وی، آشنایی آحاد جامعه و به خصوص نسل جوان با اندیشه ها و آموزه های مهدوی و تعمیق بخشی این مهم در جامعه را از جمله اهداف این مسابقه کتابخوانی غیر حضوری عنوان  کرد و افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی یکی از برنامه های راهبردی  موسسه قرآن و نهج البلاغه کشور در راستای رسیدن به اهداف خود که همانا ترویج معارف  و سیره  اهل بیت(ع) است، می باشد که در این راستا دو برنامه کتابخوانی آشنایی با نهج البلاغه و آشنایی با ائمه اطهار(ع) در  طول سال برگزار می گردد.

مدیر موسسه قرآن و نهج البلاغه، در خصوص مسابقه «خورشید هستی» گفت: این مسابقه که همزمان با ایام میلاد امام عصر(عج) برگزار می گردد، مختص به آشنایی با این امام همام و پاسخ به شبهات مهدوی است که در این راستا مطالبی از  علما  و بزرگان شیعه  از جمله شهید مطهری جهت مطالعه دوستداران ائمه اطهار(ع)  در قالب کتابی به عنوان «خورشید هستی» گرد آوری شده است .

حجت الاسلام و المسلمین رضازاده جویباری، با اشاره به  غیرحضوری بودن این مسابقه، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند علاوه بر مراجعه به دفتر مرکزی و نمایندگی های موسسه قرآن و نهج البلاغه و موسسات قرآنی سراسر کشور، از طریق پایگاه www.2noor.ir کتاب را تهیه کنند.

وی یادآورشد : همچنین با توجه به این که در ایام نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران میعادگاه عاشقان اهل بیت(ع) است، لذا جهت تهیه آسان این کتاب، این موسسه غرفه ای  را در جنب درب 2 مسجد جمکران، با همکاری معاونت فرهنگی این مسجد برپا کرده است.

مدیر موسسه قرآن و نهج البلاغه کشور با یادآوری این که سوالات و پاسخ نامه در انتهای کتاب «خورشید هستی» تعبیه شده است، خاطرنشان ساخت: در این مسابقه به 313 نفر از برگزیدگان به قید قرعه  جوایز ارزشمندی از قبیل کمک هزینه عمره مفرده، عتبات عالیات،قم  و مشهد مقدس  اهدا خواهد شد.

وی در پایان، آخرین مهلت تحویل پاسخ نامه ها را پایان آذرماه سال جاری عنوان کرد و ابرازداشت : علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 2-37745480 و37839034  با پیش شماره 025  تماس حاصل نمایند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha