پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024

مسئول واحد ارشاد و مشاوره مسجد مقدس جمکران از فعالیت 12 مرکز ثابت و میدانی مشاوره و ارشاد در این مکان مقدس خبر داد.

حجت الاسلام غلامرضا شاهینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارداشت: این واحد با به کارگیری اساتید متخصص و برجسته حوزه علمیه، طبق سنوات گذشته فعالیت‌های ویژه‌ای را در ایام جشن های نیمه شعبان به زائران و مجاوران این مسجد مقدس ارائه می‌کند.

وی افزود: خدمات و برنامه‌های مراکز ارشاد و مشاوره این واحد در چهار زمینه سئوالات شرعی، سوالات اعتقادی، مشاوره خانواده و مشاوره حقوقی ارائه خواهد شد.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه ادامه داد: در ایام جشن نیمه شعبان بیش از 35 روحانی محقق و متخصص حوزه علمیه قم در سه شیفت صبح، عصر و شب عهده‌دار پاسخگویی به سئوالات شرعی، اعتقادی، خانواده و حقوقی زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران هستند.

وی تصریح کرد: این باجه‌های پاسخگویی در ایام سال در شب‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سئوالات مراجعین هستند ولی به دلیل خاص بودن ایام نیمه شعبان و به دلیل استقبال گسترده مسافران این مدت افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه هفت مرکز از مراکز مشاوره به صورت شبانه روزی و 24 ساعته فعال می باشند، گفت: پنج مرکز دیگر در سطح مسجد و شبستان‌های مسجد در سه شیفت از 9 تا 13، 16 تا 20 و 20 تا 24 مستقر خواهند بود.

حجت‌الاسلام شاهینی افزود: تمام ورودیها و صحن ها با حضور روحانیون واحد مشاوره و ارشاد که اقدام به راهنمایی نمازگزاران و مسافران این مکان مقدس می‌کنند فعال هستند.

وی ادامه داد: برپایی طرح حلقه های معرفت با مشارکت کانون فرهنگی مفتاح، پاسخ به سوالات تلفنی و برگزاری شش جلسه پرسش و پاسخ با محوریت مهدویت، امام زمان(عج) و آخرالزمان و... توسط استاد بالادستیان از جمله دیگر برنامه های این واحد می باشد.

مسئول واحد ارشاد و مشاوره مسجد مقدس جمکران بیان داشت: این شش جلسه پرسش و پاسخ پس از اتمام برنامه‌های رسمی مسجد به مدت 90 دقیقه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران می‌توانند سئوالات خود را به صورت تلفنی با شماره 72534193 و 72250503 داخلی 244 با پیش شماره 025 با کارشناسان این واحد مطرح کنند.

انتهای پیام     313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha