چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024

مدیر گروه فرهنگی علمدار کربلا از برگزاری محفل انس با قرآن، با حضور یکی از قاریان کشور مصر، در قم خبر داد.

محمد عبادی، مدیر گروه فرهنگی علمدار کربلا درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برنامههای این گروه فرهنگی، گفت: این گروه فرهنگی متشکل از نوجوانان و جوانان ایرانی و افغانستانی است که در دو مسجد بزرگ شهر قم، به برگزاری طرح های فرهنگی میپردازد.

وی افزود: برگزاری جلسات با شکوه قرائت، تجوید، روانخوانی و مفاهیم قرآن با حضور ده ها نفر از مردم قم و حضور پرشور طلاب در این برنامه باعث شده است تا کانونی قوی در مرکز شهر قم شکل بگیرد.

مدیر گروه فرهنگی علمدار کربلا ادامه داد: مسجد سلماسی قم به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی و فرهنگی این گروه محسوب می شود و برنامه های قرآنی در این مسجد و همچنین مسجد صاحب الزمان(عج) خیابان امام (ره)، برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته محفل باشکوه قرآن کریم با حضور ده ها نفر از اقشار مختلف مردم قم در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد که در این برنامه یکی از قاریان برجسته کشور مصر به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداخت.

عبادی یادآورشد: یکی از برنامه های گروه علمدار کربلا تعامل با مدارس علمیه جهت ارتباط نزدیک حوزه با جوانان در مسیر رشد و بالندگی آنان است که در این زمینه طلاب جوان با استعداد و خوش قریحه با حضور در برنامه ها رویکرد مناسبی را در این زمینه پیش روی گروه قرار می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha