سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

مشاور مقام معظم رهبری در جمع فعالان مهدوی گفت: فعالان مهدوی از کارهای احساسی و بدون فایده پرهیز کنند و کار عالمانه انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، سردار سید یحیی رحیم صفوی ،امروز در مراسم  اختتامیه گردهمایی فعالان مهدوی که در مجتمع یاوران حضرت مهدی (عج) قم برگزار شد، در سخنانی اظهارداشت: کسانی که می خواهند در عرصه مهدویت فعالیت کنند، بدانند که برای امام  عصر (عج) فعالیت می کنندو کار در این عرصه را  شوخی نگیرند.

وی با بیان این که حرکت فعالان مهدوی در صورتی در جامعه تأثیر گذار خواهد  بود که خود، باور مهدوی داشته باشند ، افزود:  این باور جز با تلاش  و نیت خالصانه بدست نخواهد آمد.

سردار رحیم صفوی با  اشاره به این که ایجاد پرتال مهدویت در کشور  کار بسیار خوبی است خاطرنشان کرد: ایجاد این پرتال و استفاده فعالان ازآن می تواند برای به دست آوردن محتوای ناب مهدوی و ارائه آن به  مردم بسیار کمک کند.

وی با بیان این که  پرتال مهدویت بهترین سامانه برای شناسایی افراد و مجموعه های فعال مهدوی در کشور است ، افزود: پرتال مهدوی ضمن اینکه کار نویی در عرصه مهدویت است باید برای ارتقای آن  تلاش شود  و در این عرصه تلاش همه اعضا را می طلبد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha