چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

دبير شوراي عالي حوزه‌هاي علميه گفت: در شهر اسلامي تبعيض روا نيست و نبايد در توزیع امکانات بالاي شهر و پايين شهر وجود داشته باشد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، آيت‌الله رضا استادي پيش از ظهر امروز در ديدار با شهردار قم با اشاره به ويژگي‌هاي يك مدير موفق گفت: يك مدير مي‌تواند فقط به مسائل كلان بپردازد و يا اينكه در فعاليت‌هاي خود پرداختن به مسائل جزئي را هم مد نظر قرار دهد.

وي افزود: اما مديري موفق است كه با تكيه بر اخلاق و ديانت بتواند هم در عرصه امور كلان تلاش کرده  و هم نسبت به مسائل جزئي، توجه لازم را داشته باشد.

دبير شوراي عالي حوزه‌هاي علميه با اشاره به اين كه پرداختن به مسائل كلان در مديريت شهري لازم است، ولي نبايد از مسائل جزئي غافل شد، افزود: در شهر اسلامي تبعيض روا نيست و نبايد در توزیع امکانات بالاي شهر و پايين شهر وجود داشته باشد.

وي با اشاره به اجراي پروژه حرم تا حرم و فوايد اين طرح  گفت: در طراحي حاشيه اين پروژه برنامه ريزي‌هاي لازم صورت پذیرد و در این بین باید از درآمدها صرف نظر كرد و به مسائل فرهنگي توجه ويژه‌ای داشت.

آيت الله استادي، ضرورت تكريم ارباب رجوع در شهرداري را مورد تاكيد قرار داد و اظهار كرد: در عرصه فرهنگي فعاليت‌ها بر مبناي فرهنگ ديني و شيعي برنامه ريزي شود.

در ادامه اين جلسه شهردار قم با اشاره به بلوار پيامبر اعظم (ص) گفت: بخش اعظمي از اين طرح به فضاهاي فرهنگي، هتل‌ها، بوستان‌ها و... اختصاص يافته است.

وي با اشاره به اين كه پيوست فرهنگي اين پروژه تدوين شده است افزود: در اين طرح، شهرداري 600 ميليارد تومان بدهي دارد كه اميدواريم، دولت جدید مصوبه دولت دهم را در خصوص بازپرداخت اوراق مشاركت به مردم بپذيرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha