سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024

در این مقطع لازم است که بیش از هر زمانی، فریاد مرگ بر آ‌مریکا را بلندتر و قوی‌تر از همیشه سر دهیم، تا دنیا فکر نکند که ایران اسلامی از سر ضعف در گفت‌‌وگوهای اخیر با رویکردی دیگر، شرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان، طی سخنانی اظهار داشت: آمریکا باید رفتار خود را در برابر ایران محترمانه کند و نسبت به تغییر واقعی رفتار خود اقدام کند.

وی با بیان این که آمریکا تا زمانی که این‌گونه است باید شعار مرگ بر  آمریکا سر دهیم، اضافه کرد: در این مقطع، لازم است که بیش از هر زمانی، فریاد مرگ بر آ‌مریکا را بلندتر سر دهیم، تا دنیا فکر نکند که ایران اسلامی از سر ضعف در گفت‌‌وگوهای اخیر با رویکردی دیگر، شرکت کرده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری، افزود: انقلاب اسلامی ایران پرچم‌دار مبارزه و اعتراض بر علیه استکبار و سلطه است و در این سه دهه به خوبی نشان داده ا که در این راستا، الگویی مناسب برای آزادی‌خواهان است.

آیت الله نعیم‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جامعه باید روحیه سئوال‌گری و مطالبه‌گری را در خود ارتقا دهد، اضافه کرد: اگر خواهان عمران و آبادانی بیشتر هستیم باید همواره از مسئولان، امور مربوط به ویژه در حوزه عمرانی را مطالبه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر اخیرش به بخش غربی هرمزگان اشاره کرد و افزود: متاسفانه وزارت صنایع، سال‌هاست که اراضی قابل توجهی را در غرب پارسیان با فنس‌کشی و حصارکشی گرفته، اما تاکنون در آن سرمایه‌‌گذاری‌‌ های لازم را انجام نداده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که اخذ چندین هکتار اراضی و عدم فعالیت دستگاه‌ها در آن اراضی، پذیرفته شده نیست، افزود: این در حالی است که حتی کوچک‌‌ترین زیرساختی نیز در این منطقه ایجاد نشده چرا که ایجاد صنایع انرژی‌بر وابسته به زیرساخت‌‌های قوی است.

به گزارش دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان، وی در ادامه با بیان اینکه باید بخش‌‌های تجاری و اقتصادی در گاوبندی (پارسیان) فعال شود، گفت: در این راستا فعال‌سازی گمرک این شهرستان می‌تواند به مردم کمک زیادی کند.

خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد سازمان میراث فرهنگی در شهر تاریخی بندرکنگ انتقاد کرد و گفت: متاسفانه میراث فرهنگی غنی موجود در این شهر، در حال از بین رفتن است و مسئولان مربوطه به این امر کمتر توجهی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha