سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی بیانیه‌ای شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی ایران در لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمنینَ رِجالُ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی لَحُبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنظِرُ وَ مَا بَدَّلوا تَبدِیلا»

بار دیگر دست جنایتکار دشمنان به سمت گروه دیگری از انسان‌های پاک و در رأس آنان علامه پرهیزگار و مجاهد، شیخ ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت نشانه رفت تا ایشان را به قافله شهدای حسینی که ابا داشتند زندگی دنیوی را بدون عزت و پایداری و پیروزی ترک کنند، پیوند دهد.

خداوند متعال شیخ انصاری و شهدای انفجار بیروت و همچنین کسانی که پیش از این در قافله شهدا قرار گرفتند، به ویژه شهدای سرزمین شام از جمله شیخ «راغب حرب»،‌«سید عباس موسوی» ، «علامه البوطی» و علامه «سعدالدین غیّه» رهبران اصلاح، جهاد، تقوا، تقریب و مودت اسلامی را رحمت فرماید و آنان را در بهشت خود در کنار رسول گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) و اهل‌بیت(ع) و پیروان صاحل ایشان جای دهد.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به جهان اسلام به ویژه دو ملت ایران و لبنان تسلیت می‌گوید و یقین دارد که این‌گونه تجاوزاتِ بی‌نتیجه، تنها نشان‌دهنده شکست رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان تکفیری آنان و نشانه روشنی بر فروپاشی اراده آنان و شکست بزرگ‌شان در میدان مقابله با مقاومت پیروز اسلامی است.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی این مصیبت را به مردم لبنان و ایران تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای خانواده شهدا صبر و اجر عظیم و برای مجروحان این حادثه سلامتی عاجل مسئلت مي‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha