دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
کد خبر: 324440
۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۳:۱۳

بیش از 120 گفتمان دینی، در راستای تقویت اعتقادات حوزویان و دانشگاهیان تا پایان سال در استان لرستان برگزار می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد با اشاره به برخی از برنامه های این اداره اظهارداشت: از جمله فعالیت های این مرکز برگزاری گفتمان های دینی است که در همین راستا 126 گفتمان دینی برای دانشجویان و حوزویان  امسال در استان برگزار می شود.

آقای خرم آبادی،رفع برخی از مسائل و مشکلات حوزه دینی دربین  دانشگاهیان و حوزویان، را از جمله اهداف این دوره ها دانست  افزود: تاکنون 20 گفتمان دینی در مدارس علمیه و دانشگاههای استان برگزار شده  وامیدواریم تا پایان سال تمام این دوره ها برگزار گردد.

وی ،تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، حجاب و عفاف  و فلسفه قیام عاشورا را از جمله موضوعات این گفتمان ها ذکر کرد و اذعان داشت: سهمیه هر شهرستان و اعتبار لازم گفتمان های شهرستانی پیش بینی و به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها ابلاغ شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان به ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی اشاره و تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی سبک زندگی ایرانی و اسلامی نیز قرار شده که کارگاه های آموزشی با این موضوع در سطح استان برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha