سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

معاون اداری و مالی حوزه های علمیه با اشاره به تربیت علما و بزرگان به عنوان پرچمداران ترویج معارف اهل بیت(ع) و هدایت جامعه در حوزه‌های علمیه، گفت: خدمت به حوزه‏ و روحانیت، مایه رشد و تعالی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام‏ والمسلمین محمد آبادی پیشه، امروز در سومین گردهمایی آموزشی، توجیهی و تخصصی حسابداران مدیریت‌های استانی حوزه های علمیه، در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران، با اشاره به اهمیت و ضرورت خدمت به حوزه‏ و طلاب، اظهار داشت: خدمت به حوزه، روحانیون و طلاب، سبب رشد و تعالی جامعه می‏شود.

معاون اداری و مالی حوزه‌های علمیه با اشاره به تربیت علما و بزرگان به عنوان پرچمداران تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت(ع) و همچنین هدایت جامعه در حوزه های علمیه، اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ بزرگان زیادی مانند ملاهادی سبزواری در حوزه تربیت شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این اجلاس، گفت: یکی از اهداف این نشست، توسعه کارکرد در سیستم های حسابداری است، لذا در این راستا انتظار می‏رود تا حسابداران مدیریت‌های استانی بتوانند اسناد حوزه‏ های شهرستان‌ها را به صورت مستقل تنظیم و ارسال نمایند.

معاون اداری و مالی حوزه‌های علمیه به آموزش مقدماتی حسابداران حوزه‏ های استان‌ها اشاره کرد و افزود: این معاونت در راستای کارآمدی نظام اداری و مالی حوزه، به برگزاری نشست‏ های توجیهی و آموزشی مبادرت می‌ورزد.

حجت الاسلام والمسلمین آبادی پیشه، ابلاغ قوانین را از دیگر اهداف برگزاری نشست های دانش افزایی حسابداران برشمرد و ابراز داشت: ابلاغ قوانین جدید به حسابداران و توجیه آنان در این زمینه، می تواند به امور جاری حوزه سرعت ببخشد.

معاون اداری و مالی حوزه های علمیه در پایان، ساماندهی اموال حوزه‌های علمیه را یکی از فعالیت های این معاونت ذکر کرد و گفت: ساماندهی اموال حوزه‏ اعم از منقول و غیرمنقول از وظایف این معاونت است و آموزش حسابداران به تحقق این مسئله کمک می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha