سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام لاکانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان با تاکید بر این که حوزه هدفی جز به تعالی رساندن جامعه ندارد، تصریح کرد: دشمن با تمام توان درصدد است باور های اسلامی و آنچه که به عنوان ارزش برای ما اهمیت دارد را تخریب کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین محمد لاکانی، امروز درآیین  افتتاحیه  دوره آموزشی  و تهذیبی اختبار و تثبیت طلاب جدید الورد، در مدرسه بزرگ امیر المومنین(ع) رشت، گفت: ورود به حوزه علمیه برای فراگیری و ترویج آموزهای اسلامی بالاترین افتخار برای هر فردی است.

وی با تاکید بر این که حوزه علمیه هدفی جز به تعالی رساندن جامعه ندارد، تصریح کرد: دشمن  با تمام توان درصدد است باور های اسلامی  و آنچه که به عنوان ارزش برای ما اهمیت دارد را  تخریب کند، لذا طلاب باید با ارتقای سطح علمی و ... خود در مقابل این هجمه ها بایستید . 

مدیر حوزه علمیه استان گیلان با اشاره به این که حوزه علمیه به دلیل خدمات ارزشمندی  که در جامعه داشته از جایگاه ویژه ای برخوردار است، خطاب به طلاب ابراز داشت: در وهله اول بایستی به خود سازی و ارتقای سطح معرفتی و علمی خود بپردازید و ثانیا در راستای ترویج و اشاعه آموزه های ناب اسلامی در جامعه  گام های موثری بردارید و در این مسیر باید با تمام همت، تلاش کنید تا به تعالی و قرب الهی دست یابید .

حجت الاسلام والمسلمین لاکانی اضافه کرد: در این مسیر باید با اعتماد کامل به خداوند و بدون در نظر داشتن سختی ها و مشقات، با تمام تلاش در پیشبرد علمی و اخلااقی خود و به تبع آن، به ارتقا و تعالی جامعه بپردازید. 

وی در ادامه به آغازدوره اختبار و تثبیت اشاره کرد و افزود : همه دواطلبان با گذراندن  فرایند آزمون، تحقیقات،مصاحبه و ... مجوز ورود به دوره اختبار و تثبیت را دریافت نمودند.

مدیر حوزه علمیه گیلان افزود : این دوره در راستای آشنایی دواطلبان  با فضا و دروس حوزوی،  در محورهای  آموزشی و اخلاقی ،تهذیبی، به مدت یک ماه در مدارس استان و با حضور 270 نفر داوطلب برگزار  می گردد .

برپایه این گزارش، دوره آموزشی  و تهذیبی  اختبار و تثبیت  در مدارس علمیه استان گیلان با حضور 270 نفر داوطلب از امروز دهم مردادماه، به مدت یک ماه آغاز گردید. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نریمان IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    دیگه کسی در حوزه گیلان نیست همه خبرها مال ایشان است آنهم برخی تکراری است