چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

نمایشگاه دستآوردهای پژوهشی جامعة المصطفی(ص) العالمیه، با حضور رییس، جمعی از معاونین و اساتید و فضلای غیر ایرانی، در قم افتتاح شد.

به گزارش خبر گزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رییس پژوهشگاه المصطفی(ص) در این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش، به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته پژوهش و طبق روال هرساله پژوهشگاه المصطفی(ص)، نمایشگاهی را برای معرفی و عرضه آثار پژوهشی طلاب غیر ایرانی بر پا کرده که دستآوردهای  پژوهشی یک سال گذشته طلاب غیر ایرانی را شامل می شود.

وی افزود: جامعة المصطفی(ص)، نهادی آموزشی و پژوهشی است که در طراحی نظام آموزشی آن، تلاش شده تا طلاب و دانش پژوهان آن با مهارت ها و فعالیت های پژوهشی آشنا شوند و آثار فاخری تولید کنند.

رئیس پژوهشگاه المصطفی با اشاره به لزوم توجه جدی به جنبش نرم افزاری و تولید علم که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، خاطر نشان کرد: مسئله جنبش نرم افزاری و تولید علم بر عهده حوزه و دانشگاه می باشد که باید این دو نهاد مقدس، با اتحاد و ارتباط، به این مطالبه مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که رساله ها و پایان نامه‌های طلاب و به طور عام کلیه فعالیت‌های پژوهشی آنان مطابق با نیاز های واقعی باشد و بتواند از مشکلات دنیای اسلام گره گشایی کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان یادآور شد: فعالیت های پژوهشی المصطفی(ص) در مسیر تولید علم است و تلاش می شود تا سطح کیفی و کمی محصولات پژوهشی طلاب غیر ایرانی بالاتر رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha