دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
کد خبر: 327917
۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۲۵

همزمان با ایام الله دهه فجرگردهمایی طلاب و فضلای تهرانی مقیم حوزه علمیه قم، شب گذشته در مدرسه امیرالمومنین (ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نماینده طلاب تهران در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم؛ ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت مجمع نمایندگان طلاب اظهارداشت:  این مجمع به عنوان یک صنف ،در راستای رفع مشکلات طلاب راه اندازی شده است .

حجت‌الاسلام سلطانی با اشاره به برنامه های در دست اقدام نمایندگان طلاب  افزود : راه اندازی موسسه فرهنگی «نسیم رویش»، جهت تبلیغ در مدارس شهر تهران و« موسسه بلاغ مبین»  و همچنین پی گیری احداث حسینه تهرانی ها در قم ، حمایت از آثار طلاب و فضلای تهران و اعزام کاروان خانوادگی مشهد الرضا (علیه السلام) از جمله آنها است .

*ابعاد انقلاب ناشناخته مانده است

در ادامه حجت الاسلام مداحی یکی دیگر از نمایندگان تهران با بیان این که حرکت امام هنوز ناشناخته است اظهارداشت: ابعاد انقلاب امام(ره) هنوز برای ما ناشناخته است و  وظیفه همه ما شناخت و  شناساندن همت عالی امام راحل است  .

عضو هیات علمی جامعه المصطفی ادامه داد: خیلی از غیر ایرانی ها  با خواندن تنها یک کتاب «صلاه» امام خمینی (ره) شیعه شدند .

تبلیغ مسیحیت به دو هزار زبان

حجت الاسلام مداحی  با بیان این که مسیحی ها با دو هزار زبان تبلیغ می کنند تصریح کرد: هم اکنون امکانات زیادی در اختیار طلاب و فضلا برای نشر فرهنگ ناب اسلامی و تشیع وجود دارد که باید با درک احساس مسئولیت به تبلیغ دین حق بپردازیم .

 خدمت به طلاب افتخار است

در ادامه حجت الاسلام عارفی قائم مقام فرماندهی تیپ امام صادق(ع) با  تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: کوشش در حوزه  علمیه و خدمت به طلاب و فضلا  افتخار بزرگی است .

وی با بیان این که مجمع نماینده گان طلاب از آخرین یادگاری های امام راحل است افزود: یکی از فعالیت های مجمع نمایندگان؛ ارتباط بدنه حوزه با جامعه مدرسین بوده که در برخی مواقع این امر تحقق پیدا نکرده است.

قائم مقام تیپ امام صادق (ع) اظهارداشت: از اقدامات خوب مجمع نماینده گان طلاب؛ تصویب مرکز خدمات حوزه های علمیه و حمایت از علمای بلاد و  ارسال آن محضر مقام معظم رهبری بوده است .

حجت الاسلام عارفی با بیان این که مجمع نماینده گان به عنوان نمایندگان طلاب باید فعالیت کند تصریح کرد: نگاه مجمع جامع نگری به همه طلاب بوده و برنامه های کلان را در راستای حل مشکلات طلاب ارائه و تصویب می  کند .

انتهای پیام 16/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha