پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
خیمه نماز

نمازخانه های بین راهی با همکاری ستاد اقامه نماز، جمعیت هلال احمر و سازمان راه و ترابری در مسیرهای ورودی، خروجی و بین راهی استان کرمانشاه خیمه های نماز برپا می کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه با اشاره به دارا بودن نمازخانه در همه مسیر های جاده ای بین شهری استان، افزود: ستاد اقامه نماز با همکاری و هماهنگی سایر ادارات و ارگان ها توانسته در این خصوص گامی موثر بردارد.

حجت الاسلام مولوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر آسان بودن دسترسی مردم به نمازخانه افزود: تلاش و فعالیت بسیار زیادی صورت گرفته تا مردم نماز خود را در اول وقت اقامه نمایند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه، به نقش موثر روحانیون و ائمه جماعات مساجد در توسعه، تعلیم و ترویج فرهنگ نماز در جامعه اشاره کرد و افزود: هیچ عاملی، جایگزین نقش موثر روحانیت و حوزه های علمیه در تعلیم آموزه های دینی در بین مردم جامعه نیست.

حجت الاسلام مولوی درباره هدف برگزاری کارگاه های آموزشی گفت: گارگاه های آموزشی به منظور آشنایی با شبهات و سوالات جدید نماز، برای مدرّسان علوم دینی، ائمه جماعات مدارس و مربیان پرورشی ایجاد شده است.

وی در پایان به دوره های برگزار شده کارگاه های آموزشی اشاره کرد و افزود: طرح آموزشی تربیت مربی معارف نماز، دوره آموزشی نمازِ شایستگان، ویژه دانش آموزان دوره متوسطه، برگزاری دوره های آموزشیِ صحتِ قرائت نماز، ویژه عموم روستائیان و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مربیان مهد کودک از دیگر دوره های آموزشی برگزار شده می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha