چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
کد خبر: 329172
۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
خبر گزاری حوزه

همزمان با سالروز 12 فرودین و سرآغاز حکومت الله در سال 58، پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز) بیش از 300 عنوان مقاله را با موضوع این روز به یاد ماندنی به صورت رایگان در فضای مجازی منتشر کرد.

مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور درگفت وگو با خبرگزاری حوزه اظهارداشت: این تعداد مقاله با هدف تببین و شناساندن روز جمهوری اسلامی و انتخاب حداکثری ملت ایران همچنین، تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان تاریخ ایران اسلامی تهیه و در فضای مجازی عرضه شده است.

غلامرضا رحمانی با اشاره به برخی از عناوین این مقالات افزود: "رویدادهای مهم این ماه"، " 12 فروردین روزی جاودان در تاریخ انقلاب اسلامی"، " اهم واجبات"، " 12 فروردین روز نخستین حکوت الله"، " فهرست گزیده مقالات ارتباطات جمعی در مطبوعات"، " جلوه ی ایثار"، " مسابقه نمایشنامه نویسی یوم الله 12 فروردین" از جمله این عناوین می باشند.

وی ادامه داد: " تحول در ژرفا به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی"، "به پیشواز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران"، 12 فروردین روز تحقق وعده حق"  ازدیگر عناوین این پایگاه مجلات تخصصی هستند که به صورت متن و تصویر به صورت رایگان از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

رحمانی بیان داشت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.noormags.com و درج کلمه "12 فروردین " در قسمت جستجوی پایگاه به همه مقالات دسترسی داشته باشند. انتهای پیام   313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha