سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
حجت‌الاسلام ملک‌دار

همایش تجلیل از موسسات و فعالان حوزوی راهیان نور، در مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی، در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ملک‌دار، صبح امروز در این همایش با بیان این که  بیش از 10 هزار روحانی همراه با خانواده‌‌هایشان در این برنامه شرکت‌ کرده‌اند اظهار داشت: با همت و تلاش مسئولین ستاد مرکزی راهیان نور و مدیریت حوزه‌های علمیه، بیش از 10 هزار روحانی همراه با خانواده‌هایشان، از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند که حرکت بسیار خوب و تاثیرگذاری بوده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه افزود: دوران دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دوران های تاریخ  ایران اسلامی است که در عمق جان و دل مردم ریشه دوانده است.

وی در ادامه با اشاره شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، ابراز داشت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس یکی از  مولفه‌های فرهنگی و دستاوردهای راهیان نوراست که باید برنامه‌ریزی‌های لازم، بیش از پیش گسترش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار همچنین با تقدیر از موسسات و مراکز حوزوی فعال در عرصه راهیان نور، خاطرنشان کرد: در اعزام کاروان های راهیان نور حوزیان، مراکز مختلفی با ستاد راهیان نور حوزه تعامل داشتند؛ البته گاهی آسیب‌هایی همچون موازی‌کاری در اعزام‌ها پیش می‌آید که امیداوریم با تعامل و همفکری بیشتر، جلوی موازی‌کاری‌ها گرفته شود.

وی در پایان با اشاره به این که ستاد راهیان نور حوزه در سراسر کشور فعال است، گفت: امسال 4 هزار روحانی کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور را همراهی کردند.

انتهای پیام 16/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha