چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 330097
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
خبر گزاری حوزه

مدیر بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از حضور مفتی اعظم و جمعی از ائمه جمعه ک رومانی در مرکز نور خبر داد.

محسن مس چی در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر گفت: این دیدار در راستای آشنایی این هیئت مذهبی با مراکز علمی وپژوهشی حوزه علمیه حاضر در شهر مقدس قم می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: این سفر سرآغاز روابط بهتر میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و رومانی بویژه مراکز و موسسات حوزوی و اسلامی شهر مقدس قم و نهادها و سازمان های مذهبی رومانی باشد.

مس چی با اشاره به ضرورت انجام چنین بازدید ها و مراودات دینی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و...، تصریح کرد: دشمنان اسلام امروز وحدت مسلمین را هدف قرار داده اند و این برنامه ها آثار بسیار مثبت و ارزشمندی در دفن حیله دشمنان دارد.

مدیر بین الملل مرکز نور ادامه داد: متأسفانه امروز دشمنان اسلام و دشمنان جامعه اسلامی فهمیده اند که نقطه قوت مسلمین وحدت آنان است لذا این وحدت را مورد هدف قرار داده اند.

وی با اشاره به آیه شریفه إِنَّ هَذِهِ أُمَّتُكُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَأَنَا رَبُّكُمْ فَاعْبُدُونِ، اظهار داشت: خداوند متعال امت اسلام را به عنوان امت واحده نامیده است و وحدت را علامت و صفت ویژه جامعه اسلامی اعلام فرموده است.

وی بیان داشت: این دیدار عصر امروز با حضور رییس سازمان مفتیات و 30 نفر از ائمه جمعه و جماعات کشور رومانی، در مرکز نور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 313/17

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha