سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
قرآن

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه کرمانشاه ازبرگزاری کارگاه توجیهی تربیت مربی قرآن کریم ویژه طلاب خبرداد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبر نگار حوزه در کرمانشاه گفت : برای این که مباحث قرآنی در مدارس علمیه به نحو احسن اجراء شود، می‌بایست اساتید مجرب و با تجربه بکار گرفته شو، در همین راستا یک دوره تربیت مربی قران زیر نظر اساتید اعزامی از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه در کرمانشاه برگزار خواهد شد .

وی با بیان این که تا کنون حدود 80 نفر برای این دوره ثبت نام کرده‌اند،  افزود: کارگاه مقدماتی این دوره دو روزه در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، در مدرسه حضرت امام خمینی (ره)شهرستان سنقر و کلیایی برگزار می‌گردد .

 معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه یادآور شد: با توجه به تاکیدات و سفارشات مقام معظم رهبری در زمینه مسائل قرانی اعم از روخوانی ،تجوید و مفاهیم قرآنی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق منویات  معظم‌له صورت گرفته است.

حجت الاسلام محمدی فر ادامه داد: از آنجا که علوم و مباحث قرانی از اهمیتی خاص برخوردار هستند و حوزه ها و مدارس علمیه باید بصورت ویژه و خاص در این زمینه فعالیتهای متعددو گوناگونی داشته باشند، حوزه کرمانشاه در سال گذشته اقدامات خوب و قابل قبول داشته و امسال نیز سعی میشود این برنامه ها رشد بیشتر و بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به استقبال طلاب جوان کرمانشاهی  از برنامه ها و فعالیتهای قرآنی، گفت: طلاب جوان با شرکت در مسابقات کشوری، موفق به کسب رتبه های ممتاز در رشته های مختلف شدند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha