دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
حجت‌الاسلام محمودی نژاد فارس

انتظار فرج امام زمان (عج) تا آن اندازه باارزش است که مقام شیعه را تا اولیاءالله بالا می‌برد و چنان حالتی به انسان دست می‌دهد که ترس و اضطراب و اندوه در درون او نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز،حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی‌نژاد طی سخنانی با تبریک  میلاد یگانه منجی عالم بشریت، امام عصر(عج)، با اشاره به مقوله انتظار، اظهار داشت: انتظار که در قالب توجه، عهد، انس، توسل و آماده‌باش تجلی می‌کند، ارمغان کریمانه صبر، ذکر و بصیرت را به منتظران هدیه می‌دهد.

وی افزود: انتظار فرج امام زمان (عج) تا آن اندازه باارزش است که مقام شیعه را تا اولیاءالله بالا می‌برد و چنان حالتی به انسان دست می‌دهد که ترس و اضطراب و اندوه در درون او نخواهد بود که به فرمایش حضرت امیرالمؤمنین (ع) بهترین اعمال در نزد خداوند بزرگ انتظار فرج است.

حجت الاسلام محمودی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود، دعای عهد را موجد پیوند قلبی و عاطفی با قطب عالم امکان بیان کرد و ادامه داد: در این دعا با امام زمان (عج) بیعت می‌کنیم و چنین بیعتی، سرمنشا تحول در زندگی انسان می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به بیاناتی از امام خمینی (ره)، تصریح کرد: انتظار فرج انتظار قدرت اسلام است و باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان در ایام نیمه شعبان  اضافه کرد: 600 مکان فرهنگی و مذهبی در فارس و 120 مکان نیز در سومین حرم اهل بیت (ع) مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت ولی عصر را برگزار می‌کنند.

به گزارش سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، وی، با اشاره به نظارت بر جشن‌های نیمه شعبان توسط شورای هیئت‌های مذهبی ابراز داشت: مردم باید توجه ویژه به جشن‌های ائمه اطهار داشته واین مراسم ها  را با شور و هیجان و بدون حاشیه و آسیب برگزار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha