جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
آیت‌الله زرندی

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله زرندی، پنجشنبه 19 تیرماه از ساعت 18 تا 20 در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری  حوزه از کرمانشاه، ستاد ارتحال آیت الله محمدحسین زرندی به مناسب فرا رسیدن چهلمین روز درگذشت این عالم ربانی، با صدور بیانیه ای از مردم شهیدپرور کرمانشاه برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

دراین بیانیه  ضمن تسلیت فرا رسیدن چهلمین روز درگذشت، امام جمعه پیشین کرمانشاه، آمده است: چهل روز از رحلت عالم مجاهد و فقیه پارسا آیت الله حاج شیخ محمد حسین زرندی می گذرد، عالمی که از شاگردان برجسته حضرت امام (ره) بود.

این بیانیه از عموم مردم وفادار کرمانشاه، خواهران و برادران دینی، روحانیت معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، دوستداران و علاقه مندان ایشان دعوت بعمل آورده تا  برای تجلیل از مقام شامخ روحانیت انقلابی و مجاهد در این مجلس که پنجشنبه 19 تیرماه از ساعت 18 تا 20 در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می شود، شرکت کنند.

گفتنی است: آیت الله زرندی، در سال 1363 با حکم امام (ره) بعنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب شد و بیش از چند دهه در استان به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه حضوری تاثیرگذار داشتند.

این عالم فقید، در دوره های اول، سوم و چهارم نیز نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بود و سرانجام در پنجم خرداد ماه بر اثر عارضه قلبی در سن 82 سالگی درگذشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha