چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
برقراری سنقر

امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: رمضان بهترین فرصت برای قرب الهی است و اگر تاکنون استفاده ای از این فرصت نشده باید روزهای پایانی را قدر بدانیم.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، در گفتگو با خبر نگار حوزه در کرمانشاه، ماه رمضان را بهترین فرصت برای بندگی خدا و روزهای اخر این ماه را فرصتی برای جبران وقت های استفاده نشده از این ماه پربرکت اعلام و اظهار داشت: تقرب بخدا عامل سعادت بشریت و چراغ هدایت او بوده بنابراین رمضان فرصتی خاص برای نزدیک شدن به خداوند متعال است و لذا باید سعی کنیم که به طرق و راههای مختلف به ذات اقدس الهی نزدیک شویم.

وی گفت : در این راه باید سعی کنیم باورهای اعتقادی را اصلاح نماییم و بهترین راه را انتخاب کنیم و خالصانه و با خضوع و خشوع در راه خداوند قدم برداریم و در هر شرایطی از حضرت حق طلبکار نبوده و همواره شاکر عنایات و الطاف بینهایتش باشیم و اورا صدا بزنیم و شاهد حضورش در تمام لحظه های زندگیمان باشیم .

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه ثروت و پست و مقام نباید در اعتقادات ما رخنه کند یاد آور شد : دشمن به هر حربه و روشی دست می زند تا در اعتقادات ما خصوصا نسل جوان تزلزل ایجاد کند زیرا این راه را بهترین طریق نفود و موفقیت خود میداند و همه ما باید نسبت به خود و اطرافمان کاملا هوشیار باشیم .

وی در ادامه راه فرهنگی را بهترین انتخاب دشمن برای ضربه زدن به اعتقادات دانست و تصریح کرد: شمشیر فرهنگی از هر سلاحی برنده تر است و دشمنان با تربیت گروهکهایی مانند داعش و تکفیریها که تفاله خوارج هستند قصد صدمه زدن به اسلام و مسلمانان را دارند.

پیروی از علما راه نجات از دسیسه ها

امام جمعه سنقر و کلیایی، با اشاره به راهکارهای در امان ماندن از دسیسه های دشمنان اشاره و تصریح کرد: در هر شرایطی جامعه اسلامی نباید از بزرگان و علمای دین و مراجع عظام دوری گزیند و اجازه ایجاد خلل به دشمن بدهد زیرا حداقل نتیجه دوری از علما رفتن برکت از مال و اموال ، حاکم شدن حکومته ای ظالم و جبار و بی دین رفتن از دنیا خواهد بود .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha