شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
آل هاشم عقیدتی ارتش

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت:برگزاری مراسم جهانی روز قدس دراقصی نقاط دنیا اثر تخریبی وفرسایش بر رژیم غاصب صهیونیستی داشته ودارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، با اشاره به ابتکار امام راحل(ره) در نام گذاری روزجهانی قدس اظهار داشت: هرچه زمان بیشتر پیش می رود ما بیشتربه تدبیر و دوراندیشی و نگرش راهبردی حضرت امام خمینی(ره) به مسائل جهان اسلام پی می بریم.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) در روز 16 مرداد سال 58 که مصادف با سیزدهم رمضان المبارک آن زمان وهم زمان با شروع دور تازه ای از جنایات بی رحمانه رژیم اشغال گر صهیونیستی در لبنان بود، طی پیامی روزجمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام نموده وعموم مسلمانان جهان را به همبستگی اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی با این ابتکار عالمانه، در پیام تاثیرگذار و تاریخی خود فرمودند که من طی سالیان دراز خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نموده ام. من از عموم مسلمانان جهان و دولت های اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این رژیم غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند وجمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب وطی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند.

وی افزود: امام راحل(ره) در جایی دیگر فرمودند که روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است که باید مستضعفان مجهز بشوند در مقابل مستکبران.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به ناکامی های دشمنان اسلام وصهیونیست ها در سوریه گفت: ناکامی استکبار وصهیونیست ها پس از گذشت بیش از سه سال جنگ وخونریزی در سوریه قابل توجه است.چراکه ناتوانی آنها از سرنگونی دولت قانونی سوریه وبرگزاری انتخابات و رای چشمگیر مردم سوریه به بشار اسد نشان دهنده مقبولیت نظام سیاسی فعلی این کشور بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم یادآور شد: انتخابات سوریه یک رسوایی بزرگ برای آمریکا و مدعیان آزادی ومردم سالاری محسوب می گردد و لذا با این ناکامی ها، دشمنان در هفته های اخیر دامنه تجاوز وجنایت خودشان را به عراق گسترش دادند و با پشتیبانی و تجهیز گروه تروریستی داعش، با حمایت برخی کشورهای منطقه و با تکیه برافکار انحرافی سلفی وهابی مرتکب جنایت ضد انسانی زیادی شدند.

وی در پایان با اشاره به تاثیر گذاری عمیق برپایی راهپیمایی های روز جهانی قدس در اقصی نقاط دنیا گفت: برگزاری مراسم روز جهانی قدس وافشاگری جنایات صهیونیست ها همواره اثری تخریبی و فرسایشی بر این رژیم جعلی داشته وموجب آگاهی مردم و افکار عمومی دنیا به این جنایات ددمنشانه است. لذا پرسنل نیروهای مسلح و خانواده های آنان بویژه پرسنل غیور و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون سنوات گذشته به صورت خود جوش در این راهپیمایی عظیم حضوری گسترده داشتند.

 34/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha