پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
تفاهم نامه

معاونین آموزش حوزه‌های علمیه قم و خراسان به منظور همکاری و تعامل بیشتر در عرصه‌های آموزشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، از جمله مفاد این تفاهم‌نامه تسهیل انتقال طلاب از قم به خراسان و بالعکس می باشد  که د رهمین راستا مقرر شد  این مهم از  طریق سامانه آموزش صورت گرفته  و طلاب برای انتقال از مراجعه حضوری به مراکز مدیریتی خودداری کنند.

برپایه این گزارش: همچنین مقرر شد نشست سالانه آموزش در پایان اردیبهشت هر سال بین دو معاونت برگزار شده و برای نقل و انتقالات طلاب هماهنگی لازم صورت گیرد.

این گزارش می افزاید: هم چنین به منظور ساماندهی نظام جامع آموزشی خراسان و رشته‌های تخصصی در این حوزه، مقرر شد، اطلاعات و اسناد از سوی معاونت آموزش حوزه علمیه قم در اختیار معاونت آموزش حوزه خراسان قرار گیرد.

حوزه های قم و خراسان تفاهم کردند: به منظور کمک جهت برگزاری هر چه بهتر امتحانات در حوزه علمیه خراسان رضوی امکان استفاده از بایگانی امتحانات و بانک سوالات توسط معاونت آموزش حوزه قم فراهم گردد.

لازم به ذکر است: در این نشست از همکاری و  مساعدت معاونت آموزش خراسان با معاونت آموزش حوزه قم در برگزاری شش کارگاه دانش‌افزایی اساتید مربوط به 14 استان کشور که در مدرسه نورالصادق مشهد برگزار شد تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی عشقی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    باسلام چرا نمیزاری طلاب شهرستان بیاین حوزه قم یا مشهد