یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
کد خبر: 336198
۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
4444

پیکر پاک روحانی شهید حجت الاسلام طیب خرم آبادی شهیدی که پس از 28 سال دوری از وطن به تازگی تفحص شده بود، امروزدر شهرستان نهاوند تشییع شد.

به گزارش خبرگزاري حوزه از همدان ، در مراسمي پيکر مطهر شهيد طلبه طيب خرم آبادي از شهداي حوزه علميه نهاوند امروز بر دستان مردم شريف وقدر شناس مردم نهاوند تشييع و به خاک سپرده شد.

برپایه این گزارش، طلبه شهید حجت الاسلام طیب خرم آبادی متولد سال ۱۳۴۷ شهرستان نهاوند و ازطلاب بسيجي لشکر 32 انصارالحسين استان همدان بود که بیستم شهریور سال ۶۵ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون و در عملیات عاشورا به علت اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پيکر پاک ومطهر اين شهيد بعد از گذشت 28 سال بر دستان مردم قدرشناس نهاوند از مقابل حوزه علميه نهاوند تا گلزار شهداي اين شهر تشييع ودر کنار ديگر همرزمانش به خاک سپرده شد.

گفتنی است: مادر شهید خرم آبادی، دراین مراسم، طی سخنانی در حالی که اشک از چشمانش جاری بود، گفت: فرزندم به من قول داد که بر می گردد و امروز این اتفاق افتاد .

وی گفت: این فرزندم را تقدیم اسلام و انقلاب کردم و خیلی خوشحالم که بالاخره پیکر پاکش به میهن بازگشت و احساسی دارم که قابل توصیف نیست.

پدر شهید خرم آبادی نیز گفت: همه هستی و فرزندان من فدای اسلام و رهبر عزیز انقلاب و امیدوارم که خداوند این هدیه را از من قبول کند.

وی افزود: در طول این سال ها خیلی بر ما سخت گذشت و هر لحظه منتظر بودم که کسی از در بیاید و خبری از فرزندم بیاورد که به لطف خدا چندی پیش از طرف بنیاد شهید به ما زنگ زدند و گفتند پیکر فرزندت تفحص شده و در نهاوند تشییع می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha