چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 336390
۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
کریمی جهرمی

مدیر تولید موسسه بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، از انتشار 2 اثر جدید به مناسبت دهه کرامت، به قلم آیت الله کریمی جهرمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عبدالهادی اشرفی با اعلام این خبر گفت: موسسه بوستان کتاب به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت(س)، حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد هشتمین امام همام، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، دو کتاب جدید درباره این بزرگواران را به قلم آیت الله علی کریمی جهرمی چاپ و منتشر کرده است.

وی، کتاب " بانوی کرامت" را یکی از آثار تازه انتشار یافته اعلام کرد و ادامه داد: این اثر درباره زندگی حضرت معصومه(س) است که در 164صفحه به زیور طبع آراسته شده و به موضوعاتی چون قم در آینه روایات، قم حرم اهل بیت(ع)، تواضع بزرگان به حضرت معصومه(س)، اهتمام شیعه و سنی به زیارت این بانوی گرانقدر، مقام شفاعت حضرت معصومه(س) در قیامت و ... پرداخته و برخی از افتخارات و مفاخر قم را نظیر زکریا بن آدم، خاندان اشعری در قم ، ابن بابویه قمی (شیخ صدوق) و ...  به طور مختصر معرفی کرده  است.

مدیر تولید موسسه بوستان کتاب، دومین اثر جدید را "مهر ولایت در آسمان ایران" معرفی کرد و ابراز داشت:  این اثر گرانسنک در 244 صفحه، به معرفی ابعاد گوناگون زندگی امام رضا (ع) در موضوعاتی چون تولد و تبار حضرت رضا (ع)، عرفان و عبادت امام رضا (ع)، اخلاق کریمه حضرت، توسل به هشتمین امام همام و کرامات ایشان، خطوط انحرافی عقیدتی در عصر آن حضرت، سفر امام رضا(ع) به ایران، ماجرای ولایت عهدی، ماجرای شهادت آن حضرت، حدیث لوح و زیارت امام رضا (ع) می پردازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha