چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
س

پنجمین گردهمایی ماهانه مدیران مدارس حوزه علمیه استان اصفهان با حضور آیت الله طباطبایی نژاد مدیر حوزه علمیه اصفهان، مدیران مدارس و شورای معاونین مرکز مدیریت با عنوان "راه‌های ارتقای تعامل بین صف و ستاد" در محل مرکز مدیریت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از اصفهان پاسخگویی به موقع ستاد به درخواست‌های صف، لزوم ارتباط بیشتر صف و ستاد، لزوم هماهنگی اعضای ستاد با یکدیگر و صف با یکدیگر، تجلیل از مدیران برتر، اجرای صحیح قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های صادره از ستاد به صف و پایبندی به قوانین، تهیه چشم انداز برای مدارس علمیه و لزوم وفاق و همدلی و هماهنگی و ارتباط بیشتر در سطوح مختلف از مواردی بود که به منظور تعامل بیشتر صف و ستاد در جلسه مطرح شد.

در پایان این جلسه نیز آیت الله طباطبایی نژاد با تبریک دهه کرامت و هفته دولت گفت : نبایستی دولت را تضعیف نمود و یا از آن بدگویی کرد همان طور که شیوه مقام معظم رهبری نیز همین بوده تا مادامی که دولتی‌ها سرکار هستند آنان را تشویق و ترغیب به کار بیشتر برای مردم می‌نمایند و به مردم امیدواری می‌دهند.

امام جمعه اصفهان در ادامه ضمن تشکر از مدیران مدارس برای ارائه خدمات در یک سال گذشته و تأکید بر همت بیشتر برای سال تحصیلی جدید؛ بر لزوم همکاری بیشتر صف و ستاد اظهار امیدواری کردند تا این همکاری در اصفهان الگوی سایر حوزه‌ها نیز باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha