چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 336759
۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
ملکی گلستان

عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به توطئه های غرب و تحریم‌های اقتصادی گفت: ملتی را که استقامت های 17 شهریور را به یادگار دارد، با دسیسه‌ها و تحریم‌ها به زانو در نخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام، مصطفی ملکی، مدیر حوزه علمیه گلستان امروز در مراسم گرامیداشت قیام 17 شهریور، این مهم را نقطه عطف مبارزات ملت مسلمان ایران علیه رژیم ستم‌شاهی دانست و گفت: قیام 17 شهریور عامل موثری در تقویت روحیه مبارزه با ظلم و شهادت در راه خدا بود و نقش مهمی در سرعت بخشیدن به سقوط رژیم پهلوی داشت.

وی افزود: مردم مسلمان و انقلابی ایران هر ساله قیام 17 شهریور را گرامی می‌دارند تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند مردم سرافراز ایران در همه حال آماده جهاد و شهادت هستند.

این استاد حوزه علمیه گلستان، با تاکید بر نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: رژیم پهلوی زمانی که متوجه شد توان مقابله با مردم را ندارد، مردم را به گلوله بست و هزاران نفر را شهید کرد اما نتیجه این شهادت‌ها سرنگونی رژیم شاهنشاهی بود.

عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به توطئه های غرب و تحریم‌های اقتصادی گفت: ملتی را که استقامت های 17 شهریور را به یادگار دارد نمی‌توان با دسیسه‌ها و تحریم‌ها به زانو در آورد.

حجت الاسلام مصطفی ملکی در پایان با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب برای ضربه زدن به نظام اسلامی ابراز امیدواری کرد: مسئولین و دولتمردان برنامه ریزی دقیق و منسجمی را برای دفع این خطرات انجام دهند و مردم را نسبت به مصداق‌های تهاجم فرهنگی آگاه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha