دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
شیخ الاسلام

«حوزه»/ رهنمودها و بیانات مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه مهم ترین درسی است که فرهنگیان به آن اهتمام خواهند داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حمیدرضا دژاکام (شیخ الاسلام)، عصر امروز 31 شهریور در دیدار فرهنگیان استان قم با آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به این که بیانات مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه مهم ترین درسی است که فرهنگیان به آن اهتمام خواهند داشت، ابراز داشت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید با اهتمام بیشتر به تربیت اخلاقی و آموزشی دانش آموزان، در خدمت جامعه فرهنگیان و خانواده ها باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: استان قم 21 هزار فرهنگی دارد که 14800تن از آن ها در حال تلاش برای تعلیم و تربیت دانش اموزان هستند. 

وی با بیان این که 220 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید به علم آموزی اهتمام خواهند داشت، گفت: امسال 1311 آموزشگاه میزبان دانش آموزان استان خواهند بود و مجموعه آموزشگاه ها شامل ابتدایی، متوسط اول و دوم و پیش دانشگاهی می شود.

دژاکام با اشاره به اینکه پروژه مهر در 250 مدرسه استان با حضور مسئولان برگزار می شود، گفت: 40 هزار دانش آموز سال اولی توسط کاروان پروژه مهر مورد پذیرایی قرار می گیرند.

وی با بیان این که استان قم دچار شدید کمبود نیروی انسانی در دوره ابتدایی است، افزود: آموزش پ ورورش در هیچ شرایطی قابلیت جذب استخدام ندارد، اما فرهنگیان به صورت شبانه روزی در بحث سازماندهی نیروی انسانی و اماده سازی فضای آموزشگاه ها حداکثر تلاش را داشته اند.

انتهای پیام/313 /33

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha