چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
میرعمادی

حوزه/امام جمعه خرم آباد با تسلیت ارتحال آیت الله آدینه وند،گفت: این عالم ربانی، نیم قرن عمر پربرکت خود را در راه تعلیم و تربیت و پرورش صدها شاگرد و تقویت حوزه های علمیه صرف نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله آدینه‌وند را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، آمده است: ارتحال عالم پارسا، ادیب ماهر، محقق توانا مرحوم حضرت آیت‌الله آدینه‌وند موجب تاثر و تاسف گردید. ایشان در اندک زمانی با تلاش و جدیت فراوان در تحصیل علوم دینی و بهره‌گیری از ذوق هنری به سرعت به مقام استادی حوزه‌های علمیه نائل گردید و با تخصص و تسلط کامل به تدریس ادبیات عرب، علم صرف و نحو، تفسیر، فقه و اصول پرداخت؛ به‌طوری‌که در نظر اهل علم به «آدینه نحوی» شهرت یافت و نیم قرن عمر پربرکت خود را در راه تعلیم و تربیت و پرورش صدها شاگرد و تقویت حوزه های علمیه صرف نمود.

این پیام می‌افزاید: وی علاوه بر زهد و پارسائی و کسب مقام علمی و معنوی و داشتن جایگاه استادی نسبت به بسیاری از شخصیت ها، در انقلاب اسلامی همواره یار و یاور امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

در این پیام همچنین آمده است: این‌جانب درگذشت این استاد عالی‌قدر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه به خصوص مردم ولایتمدار و حوزه‌های علمیه لرستان، طلاب، شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای کلیه بازماندگان مسئلت دارم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha