یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
حجت الاسلام بهرام پور خوزستان

حوزه/ امروز با وجود این که کمر دشمن در خوزستان شکسته شده اما همچنان نیاز به انجام فعالیت های تبلیغی در سراسر استان هستیم؛ چرا که هجمه دشمن روز به روز پیشرفت کرده و ما نیز برای مقابله به مثل، باید شیوه های تبلیغی خود را به روز کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز،حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، امروز در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس سفیران هدایت حوزه علمیه خوزستان، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: خوشبختانه امروز طلاب حوزه علمیه خوزستان پیروان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و پیروان راه آنها هستند که امید است همچنان در راه آنها ثابت قدم بمانند و پیرو محض ولایت مطلقه فقیه باشند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر این که انقلاب اسلامی ایران تلألوئی بزرگ از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق زمین ایجاد کرد، ابراز داشت: امروز به برکت ولایت مداری ملت ایران، نور ولایت تلألو دیگری به خودش گرفت و این تابش بارقه ای را در دنیا ایجاد کرده که روشنی آن سراسر جهان را فراگرفته است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در ادامه پیشرفت های حوزه علمیه خوزستان را مدیون اقدامات گسترده آیت الله موسوی جزایری دانست و خاطرنشان ساخت: به یقین که ایشان نماد بارزی از علم و تقوا برای طلاب است که باید برای پیشرفت در امور طلبگی خود، راه این عالم مجاهد را ادامه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با بیان این که رعایت تقوای الهی سبب موفقیت در زندگی انسان می شود، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم به آنهایی که تقوا پیشه کنند، وعده نصرت در دنیا و عاقبت به خیری را داده است.

عضو شورای حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به اقدام های دشمنان در خصوص تفرقه میان آحاد و اقشار جامعه خوزستان، تصریح کرد: دشمن هزینه های هنگفت و بی نهایت زیادی را برای تفرقه میان اقدام خوزستان داده است، اما خوشبختانه با فعالیت های تبلیغی مبلغان سفیران هدایت و بلند مدت حوزه علمیه خوزستان این توطئه تا حدودی خنثی شده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، خواستار تلاش مضاعف طلاب در زمینه ترویج مبانی ناب شیعی در سراسر استان خوزستان شد و بیان داشت: امروز با وجود این که کمر دشمن در خوزستان شکسته شده اما همچنان نیاز به انجام فعالیت های تبلیغی در سراسر استان هستیم؛ چرا که هجمه دشمن روز به روز آبدیت می شود و باید برای مقابل به مثل، شیوه های تبلیغی خود را آبدیت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با بیان این که مدارس علمیه سفیران هدایت خوزستان، یکی از برترین مدارس علمیه سفیران در سطح کشور هستند، گفت: یک زمانی برخی ها در تلاش برای منحل کردن سفیران هدایت بودند، اما با حمایت های گسترده آیت الله موسوی جزایری نه تنها سفیران هدایت منحل نشد بلکه هم اکنون به ثمر نشسته و مدارس علمیه سفیران استان خوزستان به برترین مدارس علمیه در کشور تبدیل شده اند.

وی در پایان سخنان خود، با اشاره به افتتاح سطح سه سفیران هدایت به عنوان دومین مرکز کشوری در اهواز، اظهار داشت: ان شاءالله در آینده ای نزدیک نیز شاهد اضافه کردن مقطع دکتری در مدارس علمیه سفیران هدایت خوزستان باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha