شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
جعفری گیلانی

حوزه/ رئیس هیئت امناء دفتر تبلیغات اسلامی، ولایت مداری را از شاخصه های بارز ابوالشهیدین مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قائمی معرفی کرد.

حجت الاسلام و المسلیمن جعفری گیلانی در گفتگو با خبرنگار گروه استانها خبرگزاری «حوزه» با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام و المسلمین قائمی، اظهارداشت: ایشان از شخصیت های کم نظیر گیلان بود و برای اعتلای اسلام از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کرد.

رئیس هئیت امناء دفتر تبلیغات اسلامی، به رشادت های این عالم ربانی در دوران اقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ایشان در دوران رژیم پهلوی یکی از مبارزان سرسخت بود؛ به طوری که بارها به زندان افتاد و در ماجرای حمله عوامل رژیم ستمگر به مدرسه فیضیه در سال 42، از جمله افرادی بود که با رشادت تمام ایستادگی  و از طلاب دفاع کرد و خود نیز در این حادثه زخمی شد.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب نیز مرحوم قائمی همواره در صحنه بود و در دوران دفاع مقدس علاوه بر تقدیم دو فرزند شهید، چند فرزند ایشان نیز به مقام جانبازی نایل آمدند که مایه برکت منطقه گیلان هستند .

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی، ولایت مداری را از دیگر شاخصه های ابوالشهیدین مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قائمی معرفی کرد و  بیان داشت: این مجاهد وارسته اگر متوجه می شد که شخصی با ولایت و رهبری حتی به مقدار کوچکی فاصله دارد، از او فاصله می گرفت.

رئیس هئیت امناء دفتر تبلیغات اسلامی در پایان یادآور شد: ایشان تا آخرین لحظات عمر خود به فکر مردم و  مستمندان بود و در این مسیر نیز بسیار تلاش و خدمت کرد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha